Wednesday, May 26, 2010

Ingin Menjadi Usahawan Zhulian yang luar biasa?

Saya merupakan usahawan Zhulian. Apa yang membezakan saya dengan usahawan zhulian yang lain adalah saya menjana pendapat saya dengan menggunakan kuasa internet.

Mahukah anda memajukan dan menjayakan diri anda? Jika anda pasti dan yakin sila lihat jika anda memenuhi syarat dibawah. Jika anda ada kesemua syarat-syarat ini bolehlah anda menceburi perniagaan Zhulian ini.

1) Adakah anda mempunyai modal RM 1500? Setiap perniagaan pasti memerlukan modal.
2) Bolehkah anda peruntukan masa 2 jam sehari bagi mengusahakan perniagaan ini? Kerja biasa pun anda perlu berkerja 8 jam sehari. Jadi 2 jam sehari yang berkualiti pasti anda mampu.
3) Adakah anda mempunyai 20 orang kenalan? Saya yakin anda mempunyai beratus-ratus kenalan dengan jaringan internet yang luas.
4) Dan jangan lupa restu daripada ahli keluarga anda.

Sudah pasti anda merasa susah bukan. Maaf saya tidak mahu memberikan anda gambaran mudah untuk memajukan perniagaan. Saya tidak mahu anda kecewa di kemudian hari. Tidak mudah untuk megusahakan sesuatu perniagaan dan ia perlukan pengorbanan.


Jika anda seorang yang luar biasa dan memenuhi criteria diatas andalah yang saya cari.

Jika anda mendaftar pada hari ini :

Yuran Keahlian+Starter Kit  RM 68
Modal               RM 1500   
(Anda boleh memilih barangan produk zhulian di http://zhulian-marketing.com dan emailkan ke zhuliangrp@gmail.com

Bayaran Pos RM 10
Jumlah RM 1578


+++ Anda akan perolehi bonus-bonus seperti dibawah ini :


Jika anda menjadi pengedar zhulian pada hari ini  anda akan mendapat :

Semua ini Secara Percuma


1) Buku Jutawan Multi Level Marketing – RM 20 – Bagus untuk anda yang menceburkan diri dalam bidang MLM ini.
2) Bisnes Kad Zhulian Marketing RM 20 = 50 keping
3) Nota kelas Zhulian secara online/email. Jika anda tertinggal atau tak dapat hadir ke kelas anda boleh dibaca di link yang bakal diberi secara berperingkat.
4) Laman web newsletter yang akan keluar minggu depan.


Dengan berbelanja melebihi RM 300
anda telah pun layak mendapat
BONUS dari syarikat Zhulian.


Tawaran terhad menjadi usahawan zhulian secara online dan secara konvisional bersama-sama dengan saya.


Bersama Bergandingan Mencapai Impian!

No comments:

Post a Comment